måndag 30 augusti 2010

Måndag idag

Dagen har gått så himla fort... Startade med att hela familjen tog sovmorgon :) Skönt då Eddie varit täppt i näsan o sovit dåligt = jag sovit dåligt ;)

Sedan kom moster o hämtade Sunshine, åkte till mormor. Jag o E tog en promenad ner till bvc för lite vägning o mätning :) Så nu har vi passerat 4 kg! 4140 gram o 55 cm lång... min lilla kille ♥

Därefter tog jag o Eddie å åkte hem till mormor/mamma vi me´. E skulle ändå fixa det sista på vinden. Min underbara mamma som fick hem äpplen med Sunshine hade redan kokat äppelmos :D Så nu har jag en laddning i kylen ♥ Tack snälla!
Mina trollungar hemma på mormors bord ♥
Nu e E o Sunshine på Racekampen vid Lunda o jag å Eddie som precis vaknat ska lägga oss i soffan o mysa :)
Kram//i

1 kommentar:

  1. Liam säger tack! Han har ingen feber idag, så skönt!
    Vad fin lillprinsen var i sparkdräkten :-)

    Kram

    SvaraRadera