fredag 13 augusti 2010

ToDag ?

Idag har vi BF Så himla spännande... Å det e fredag den 13:e... Kan bli vår LyckoDag

Undra när Liten kommer, vad tror ni? Vad är "oddsen" för att kika ut på sin BF-dag?
Fick ju aldrig gå till BF med Sunshine, så lite häftigt är det ju att verkligen få lääängta ♥ samtidigt som det e lite jobbigt, så from nu behöver jag verkligen "fördriva" dagarna med något, skulle jag tro ;)

Har haft en lugn natt, men vaknade straxt efter o3 o kan nu inte sova :( men men det e bara att lägga sig i soffan o kika på tv å hoppas John Blund vill infinna sig igen.

Nu blir det snart NyhetsMorgon med tv4 :)
Kram//i

4 kommentarer:

  1. Tycker verkligen ni ska göra detta till en lyckodag! Så bebis, kom ut NU!!! ;) Det är ca 2-3% som kommer på BF. Så så BM till mig iaf. Håller alla tummar för idag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh så spännande gumman! Om du orkar och inte föder i em ses vi gärna en sväng ;-)

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Cilla: Inte så hög procent alltså :/ men men kanske :)
    Engla: Vi kan höras mot em får se vad vi gör.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej gumman!
    Bebis kommer idag... känner det på mig! :-) Hoppas hoppas!!!
    Lycka till gumman, ikväll är er pojke ( som jag gissar på ) här! KRAM :-)

    SvaraRadera