fredag 6 augusti 2010

Friday

Härliga dag :) Solen skiner o vi har haft besök av mamma Å, Elias o lilla Alice. Mkt bus o lek blev det :) Å så lite bebisgos.

Just nu ligger jag i sängen o bredvid mig har jag en glassätande nakenfis ;) Behöver vila lite innan det blir dax att börja med middagen. Ska grilla o får min mor & far + syskon till gäster :) Sedan tänkte vi överraska dem med något... vad avslöjas inte nu! Återkommer med det :)

Går ju in i vecka 40 idag oxå! Jiiipppiiii... längtan e stor just nu, mer behövs inte sägas ;)
Följer denna bebis Sunshine så kommer det bli imorn... 39+1, vilket jag inte tror :( men...
Kram//i

2 kommentarer:

  1. Det är klart det blir imorgon ;) Säger bara pang bom så är den ute! Hihi!
    Kram

    SvaraRadera
  2. :D
    Men inte pang bom, tack ;)!

    SvaraRadera