tisdag 24 augusti 2010

Tisdag

Idag har varit en sååå lugn dag :) välbehövligt då jag varit rätt svag o darrig :( då jag förlorade mkt blod efter förlossningen, så är järnvärdet inte direkt på topp. Eddie har dock sovit heela dagen, med undantag för "tankning" typ var annan timme :)

Sunshine e så gullig med lillebror, vill gärna hålla, pussa, krama o gosa med honom :D
Sover nöjt i storasysters famn ♥
Låg så nöjd i sin säng i morse...
♥ min lilla älskling ♥
Igår hade vi besök av C & D + killarna :) Både Sunshine o Eddie fick så fina presenter. Tack! Sunshine fick deg/lera... så idag har vi "degat" flera svängar ;)
Tog en premiär-tur med bilen, hela familjen, på em oxå, middag hos mamma & pappa... gott va´de!

Nu ska jag ta mig in i duschen o sen väntar soffan... tidig morgon imor´n då 2:a läkarbesöket + hörselkontroll väntar, för vår Prins ♥
Kram//i

4 kommentarer:

  1. Så liten och söt pojke ni har!!! Längtar tills vi får träffa er! Undrar lite var ni hittat det fina påslakanet till Eddie???
    Många kramar!!

    SvaraRadera
  2. Camilla K Odeheimaugusti 24, 2010

    Men va gullig han är!!!

    SvaraRadera
  3. Å, vad jag känner igen påslakanet som Eddie har nu:)!!!! Vilken flashback jag får.... 18 år sen dem fanns i våran vagga,oj vad har tiden tagit vägen!!! kram från tokmoster:)

    SvaraRadera
  4. Hej vännen! Så söt han är, lillplutten! När du har tid och ork kommer gärna jag och barne o tittar på lillbebban o lämnar present!

    Kramar Jenny

    SvaraRadera