onsdag 4 augusti 2010

"Jag vill ut"

I min "bebis"räknare står det denna vecka "jag vill ut"... ja, vem hindrar?!?
Sedan funderar jag oxå över "Kan arvsanlag verkligen påverka graviditetstiden?" Det tolkar jag som om det kan påverka längden..? Å ska jag tro på detta, så får jag nog gå över typ 3 veckor... det gjorde min mamma med min lillebror, å dessutom fick de "plocka ut" honom då ;)
Skönt, då vet jag ju vad jag har att vänta... ingen ide att tro att det kan bli något tidigare här inte ;)
Kram//i

3 kommentarer:

  1. Lugn Ida, eran söta kommer nog ut snart - men förstår att du vill ha bebis här nu! Fick jag bestämma så tycker jag att våran kan kika ut typ imorgon också för då försvinner besvären i handlederna - men jag får nog vänta :-) hoppas du mår bra annars. Kram

    SvaraRadera
  2. Nämen gumman, tror du det? Ut kommer h*n iaf, men jag förstår att väntan är nästan outhärdlig nu så nära inpå.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Neejdå, eran lilla kommer nog alldeles snart, inom en vecka tror ja nog att magen är borta och bebis är hos er istället..

    SvaraRadera