lördag 28 augusti 2010

Härlig lördag

Idag har vi haft en mysig dag tillsammans. Startade iof dagen med att E o Sunshine åkte iväg några timmar på drifting... Då passade jag o Eddie på att ta en dusch, Eddie tog sitt premiärbad i baljan. Gillade det inte något vidare ;)
Nybadad liten kille ♥

Efter lunch tog vi oss ner på torget... o den årliga TorgFesten! Kikade på triale, superduktig kille, bilar, hoppade i hoppborgen, lyssnade på lite musik o red ponny.
Kikar på triale
Duktig var han iaf...
Lite coola hopp







































Sunshine ville gärna rida på hästen... så vi köade o det var en superglad tjej som skrattandes skrittade runt en sväng :D
Min stora tjej
Eddie låg nöjd o sov i sin vagn hela tiden ♥ min prins♥ Vaknade dock på hemvägen, maaaat! Men fick stå ut tills vi kom hem ;) ca 5 min senare.

Nu har vi ätit tacos tillsammans med sis o J. Så nu kör E & J tv-spel, jag ammar o Sunshine bygger pärlor :) En skön lördagskväll... snart blir det ostbågar o senare filmen Bröllopsfotografen.
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar