söndag 1 augusti 2010

Vår trädgård

Idag har snälla svärmor varit här o hjälpt med med rabatterna. Å det blev så himla fint :D
Framsidan... rent o snyggt
E & Sunshine har klippt gräset oxå, så nu ser det riktigt snyggt ut.
Delar av baksidan...









Har lite frukt o bär träd/buskar på tomten å de röda vinbären börjar bli redo att plockas av nu. Får ta tag i det snarast. Måste visa mina fina tomater som börjar mogna nu :) Hoppas jag lyckas hela vägen bara...
Mogna röda vinbär ******************* Mina tigrerade tomater













Så nu känner jag mig helt slut å skulle helst bara vilja lägga mig i soffan o se en bra film... men har iaf tagit en välbehövlig dusch så nu e det min lilla älsklings tur ♥
Kram//i

1 kommentar:

  1. Vad mysigt ni har det! Jag hade tyvärr inga overaller i stl.62-74. Det var sommar när Arvid var i den storleken :-).
    Ta hand om dig och magen!
    Kram Elin

    SvaraRadera