måndag 16 augusti 2010

Trött

Fattar inte att jag blivit så himla trött... har de senaste 2 dagarna varit helt slut. Har sovit 2 eftermiddagar nu :) skönt, men inte alltid så lätt med en liten Sunshine hemma ;) som vill hitta på både de ena och de andra ♥ Tur att hon e så duktig på att leka själv mellan varven...

Idag efter Östhammar-trippen fick iaf lilla älsklingen följa med mormor hem så jag kunde vila. Fick rätt ont i magen "där borta" men det har släppt nu efter sovstunden... falsklarm!

E har kommit hem från jobbet nu, första efter 6 semesterveckor, å ska nu fixa middag... ravioli... har inte ätit det sen skolan, tror jag. Men måste nog ha en fräsch sallad till oxå, den får jag nog fixa själv ;) Så får ta mig från sängen...
Kram//i

1 kommentar:

  1. Så han skulle jobba lite innan bebis?

    Ja, jag vågade åka tillslut, men det var med hjärtklappning, illamående och darrande ben ;-) Haha!

    Nästan gång vi ses hoppas jag du har en bebis i famnen!

    KRAM

    SvaraRadera