söndag 29 augusti 2010

Höst ?

Startade dagen lugnt, Sunshine vaknade ovanligt tidigt, så nu hoppas vi få in lite bättre rutiner när det snart e dax för att börja hos dagmamman igen. Varit ledig sen mitten av juni!

Efter lunch tog vi o besökte "grannarna" för lite lek o kaffe :) Dock sov de när vi kom... men de var bara till att kliva upp ;) Sorry! Fick med mig lite kläder efter Liam & Neo, så nu har vi lite fler bodys i stl 56... de går som åt! Tack C!

Däremot så har lillprinsen sovit typ heeela dagen :) Skönt att han sover bra, dock gillar inte min tuttar att han sover fööör länge!
Vaknade inte ens när vi var hos C & D. Å nu ligger han ute i vagnen o har det skönt... men borde snart vara dax för lite käk?!?

Vi "övriga" har ägnat oss åt lite höströj ;) Börjar verkligen kännas som höst så har tagit bort lite gamla blommor, flyttat in lycktor från altanen, plockat undan lite, plockat upp äpplen o tagit bort en buske på framsidan... m.m.
Sunshine hjälpte gärna till :)
Imor´n funderar jag på att koka äppelmos... om jag vågar mig på det?! Å så ska vi ner till bvc för vägning o mätning :) på em.

Nu blir det badning av Sunshine, som börjar bli riktigt trött, men får nog hålla sig till 19 iaf ;)
Kram//i

1 kommentar:

  1. Haha! Det var bra att vi blev väckta :-) Så vi inte sover bort hela dagen... Så busken fick ryka nu?
    Du ska helt klart ge dig på att koka äpplemos!
    Kram

    SvaraRadera