måndag 16 augusti 2010

BF + 3

Inga känningar i natt lr nu på morgonen :( Liten vill verkligen INTE komma ut! Så idag åker jag o Sunshine till Östhammar o shoppar lite ist... E har ju börjat jobba igen, så nu får vi fördriva dagarna själva ;)

Bebisgos igår tycktes inte kunna sätta fart på liten i magen heller... synd! Men supermysigt att ha dem här, satt o pratade o hade trevligt för oss själva, då E o Sunshine åkte iväg en sväng :)
Hörde däremot att det var platsbrist på förlossningen, så det kanske bara e bra att det dröjer lite så att man verkligen får plats sen när det är dax ;)

Nu ska vi fixa i ordning oss för Östhammar. Efter lunch kan det nog bli ett besök till lekparken... Sunshine har frågat i flera dagar nu men jag har inte riktigt orkat, så idag får jag väl ta mig i kragen o gå dit ;)
Kram//i

2 kommentarer:

  1. Har hört samma om där vi ska vara oxå! Folk köar tydligen för att få komma in på rum efter förlossningen! Känns mindre skoj, men men.. dom måste väl kunna lösa de på nåt sätt!

    SvaraRadera
  2. Jo jag har väl känningar varje dag! För det mesta så håller de i sig i nån timme med 20 minuter emellan men sen avtar de och försvinner helt =( Så jäkla tröttsamt! Vore bättre om vattnet gick snart bara..

    Men de är sant som du säger, snart är de över och vi ka se fram emot en mysig höst med våra små gryn =)

    SvaraRadera