tisdag 17 augusti 2010

Tisdag

Startade dagen med ett besök i lekparken... några av dagmammorna var där så Sunshine träffade många av kompisarna :) Åt lunch o la oss sen i soffan o tittade på film... jag somnade en stund ;)

På em kom mamma C med killarna Liam o Neo. Lite kaffe o lek blev det :)

Efter middagen blev det väldigt tyst medan jag diskade undan... vad hittar jag i v-rummet ;)
En sovande liten tjej ♥
Hon fick bara sova i ca ½ timme... somnar aldrig ikväll annars. Nu på kvällningen har min mamma varit här o vi har plockat av lite av alla vinbär :) Så nu har jag & Sunshine till gröten o höst/vinter...
Ska frysas in o mumsas på till hösten...
Nu har jag så ont i ljumskarna att jag knappt kan gå... hoppas verkligen att det sätter igång snart, annars måste jag nog ringa bm :/ orkar inte ha det såhär länge till...
Nu tv´n o sen sängen.
Kram//i

5 kommentarer:

  1. Åh gumman! Förstår väntan är jobbig nu men snart är miraklet här! Nu har du ju så många "symtom" så kanske är pluttis här imorgon :-)

    Puss & kram

    SvaraRadera
  2. Håller alla tummar jag har för att ni ska få åka in ikväll!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack, snälla Ni!
    Känner mig lite nere, men det går nog snart över ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Imorgon tror jag det är dags! :-), jag gick över 5 dagar med Arvid och det var precis lagom...fast då kändes det som en evighet såklart.Hoppas,hoppas!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Du ska se att det snart är dags då! Så kände jag med Elias... HÅller alla tummar jag kan! Massa kramar

    SvaraRadera