söndag 8 augusti 2010

Förberedelser

Startade dagen med att plocka av allt från altanen o skölja rent den med vattenslangen :) Gick super o blev så fint! Därefter fick det bli lite frizzering av Sunshine... luggen behövdes verkligen kapas av.
Lite svårt att sitta still, tur att det inte tar så lång tid ♥
Sunshine åkte sedan med moster hem till mamma/mormor så jag fick baka, plocka undan och städa i min egen takt. Tack! Så nu är det hyffsat rent, ballonger på plats o "de värsta" förberedelserna gjorde inför morgondagen :)
E upptäckte att vår båt blivit stulen o ägnade vår "städtid" till att gå runt dammen o kika efter den... dock förgäves! Att folk inte kan låta andras saker vara ???!!!
På kvällningen kom mamma, pappa, sis o Sunshine till oss, åkte iväg o käkade pizza. Väl hemma igen började E o pappa "blåsa" rent vårt altantak... japp, vi fick städa om altangolvet som vi städade i morse ;) + alla fönstren...
Min far fick äran att börja...
Här kommer lite smygstarts-bilder inför i morgon :) Då våra fina vänner, familj o släkt kommer för att fira vår älskade lilla tjej ♥
Chokladbollar ---------------------------- Paketen














Nu blir det sängen för min del då jag ska iväg till bm direkt i morgon bitti.
Kram//i
P.S Håller tummarna för att Lillskrutt stannar i magen under morgondagen... vill gärna att de ska ha en varsin födelsedag ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar