onsdag 1 september 2010

September

Japp, nu e september här! Å ute börjar det kännas som höst + att förkylningarna oxå e här ;)

Idag har det varit fotografering för Sunshine, så hon e hos dagmamman en stund nu på fm. Jag har varit iväg på kaffe hos bästaste C o nu sitter jag med liten sovande E på magen i fåtöljen... mys!

Idag har Eddie sin coola tröja, som han fick av våra fina vänner M & R + deras Jolie. Tack!
"I isten to Motörhead with my Daddy"
Igår var hela familjen in en vända till Uppsala... så nu måste jag lära mig att ALLT tar såå mkt längre tid med 2 underbara barn ;) Iaf så investerade jag i en BabyBjörn bärsele Active :) Sitter kanonbra, så den kommer förhoppningsvis att användas flitigt framöver.
En nöjd kille ♥
å en nöjd mamma :)
Nu ska jag ta o göra mig en lunchmacka med bl lite ägg. Sen ska vi iväg till Östhammar för att skriva på faderskapspapper... nej, E är inte riktig "pappa" ännu! Något drygt men men bara att gilla läget å åka.
Kram//i

1 kommentar:

  1. Nämen tuffingen då <3

    Förlåt Ida, har ju glömt att ta ner vårt bärsele, men tror inte det var en Active-modell.

    KRAM!

    SvaraRadera