tisdag 9 november 2010

Utmanad

Har blivit utmanad av Engla att göra en lista, så här kommer min!

4 TV-program jag ser:
1. Äntligen hemma
2. Idol
3. Felix stör en ingenjör
4. Nyhetsmorgon


4 saker jag gjort idag:
1. Bakat muffins
2. Badat barnen
3. Varit ute i snöovädret
4. Besökt C & grabbarna


4 saker jag längtar efter:
1. Julen
2. Fjällstugan
3. Att Liten ska bli frisk
4. Eddies Dop


4 saker på önskelistan:

1. Nytt badrum
2. Bokhyllor till v-rummet
3. Sova en HEL natt
4. Nya fina kläder till dopet

4 tjejer jag utmanar:

1. Emma

2. Jennie

3. Gammalfjortis

4. Evamy

1 kommentar:

  1. Det kommer Liam bli jätteglad av att höra. Han blev som sagt eld och lågor när han såg skotern ;-)

    Torsdag eller fredag får det bli. Vi får höra med J när det passar henne.

    Det gick bra med ögonbrynet. Ärrad för livet, men då ser man bara tuffare ut ;-) Hahah!

    Höres imorgon vännen! KRAM

    SvaraRadera