tisdag 30 november 2010

Gårdagen...

Har precis gräddat plättar på dinkelmjöl & havremjölk. Mums! Plättar till frukost :) de ni!

Igår var vi iväg till Å för lite pepparkaksbak & julpyssel :D Så mysigt o trevligt! Fullt upp hade vi 4 mammor med alla 8:a barnen...
Stort hjärta ♥
Efter baket blev det ett litet break med lek & lunch. Liten vaknade då me o fick sig lite tutte ;)

Med nya krafter efter korv m. bröd fortsatte vi med pysslet. Målning & dekorering med glitter på juliga motiv att hänga i t.ex. granen. Sunshine målade o målade... o glittrade nog alla sina ;)
En ängel i rosa & guld ♥
Liten "skötte" sig bra, sov ju första delen men var sen glad o nöjd i babysittern. Här myser han led fina A på filten ♥
♥ sötnosar ♥
Skön stil A har va´!
Var klara o redo för hemfärd straxt efter 15, insåg på väg hem att det skulle bli tajt om tid... skulle vara på banken 5! Å det är väl typiskt... att det är när man har ont om tid, som saker inträffar :(
På en raksträcka fick möte o såg på avstånd att bilen körde typ mitt på vägen så jag saktade ner o koncentrerade mig på att inte köra FÖR nära kanten... men när vi möttes fick jag hålla ut en bit till o skar såklart ner i diket..! Blev först lite rädd, eftersom jag hade både Liten & Sunshine i bilen. Sen blev jag bara förbannad på den mötande bilen... som inte ens stannade :( grrrr... Men allt gick iaf bra med mig, barnen & bilen ;) Tack, snälla B som ringde sin J o som kom o drog upp mig :) Tack!
Så här har ni oss... i diket ♥
Nu ska jag städa undan o hänga lite tvätt.
Kram//i

1 kommentar:

  1. Usch då. Visst är det jobbigt när folk inte håller ut. Har varit när på att hamna i diket X-antal gånger redan:/. Det är nog det negativa med att bo på landet.
    Skönt att det gick bra för er kram

    SvaraRadera