tisdag 2 november 2010

Trötter

usch, så trött man blir när mörkret kommer så himla tidigt :( men snart kommer snön å då blir det iaf lite ljusare =)

Idag tog vi en promenad med mamma C o hennes minsting :) En vända till lekparken o sen inhandlade jag hårfärg :) o nya Minifom-droppar åt Liten. Sedan blev det lunch hemma hos oss o så lite kaffe/varmt vatten ;)

Nu på em har jag & barnen varit iväg till mamma/mormor. Golvet e nästan färdiglagt nu =) Fint fint! Fick i oss lite god middag innan vi tog bilen hem igen.
Så nu har jag en trött tjej här bredvid i soffan. Själv ska jag plocka undan lite inför städningen imorn å sen blir det duschen =)

Tror nog jag ska ta en snabb vända in till Uppsala o Leklust imorn då de firar 20 år o har 20% på hela sortimentet = de första julklapparna :D
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar