söndag 21 november 2010

Mina älskade barn ♥

Nu har vi precis fått i oss middag: potatismos med morötter i, stekt falukorv o gurkstavar.

Nu e iaf veden hemma =) tack var min älskade E! Tack oxå mamma o sis, för hjälpen att lasta på veden. Nu återstår bara att köra in & stapla den... Jag fick raskt springa ut o täcka över den med presenning när snön började falla på em, så nu klarar den sig ett tag ute iaf.
-Syrran, snart får jag inte plats längre ;)
Nu på em har jag plockat fram lite "jul"gardiner o funderat på vilka som ska få komma upp i år!?! Blir nog bara nya i sovrummen o i hallen. Gillar de i köket o v-rummet för mkt, så vill INTE ta ner dem :)
Syskonmys, hemma hos mormor&morfar igår ♥
Nu kan Liten hålla i saker =)
Nu ska jag mysa med mina små ♥ innan det blir dax för läggning & dusch :)
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar