torsdag 25 november 2010

Go morgon torsdag

Idag känner jag mig såå GLAD :D Tänk, va lite snö kan göra ;) Å att hela familjen vaknar utsövda o kan gå upp o "göra morgon" tillsammans ♥

Älskade E skottade av lite innan han åkte till jobbet i morse så nu kommer vi ut, utan att behöva pulsa i 1 dm snö :) Men jag & barnen får nog ta oss ut senare o skotta av lite till... bilen e som insnöad.
Min fina nyvakna tjej ♥
Sitter nu i soffan o myser med Sunshine, som äter lite frukost & gosar i filten. Liten sover sin första lur, för dagen, i vagnen ♥
Få se vad dagen bjuder på? Kanske tar vi oss iväg på vägning, om det inte blåser för mkt. Annars kanske vi kan få till en liten lekdate, med någon frivillig ;)
Tvätten fixade jag igår så den behöver jag inte tänka på iaf... skönt. En tur med dammsugaren o lite adventspynt i v-rummet kanske..?
Kram//i

1 kommentar:

  1. Förlåt, men ditt kommentarsverktyg väljer automatiskt "anonym" åt mig, men nu såg jag att jag kan välja själv.

    SvaraRadera