söndag 7 november 2010

NyBadade

de e jag & Sunshine =) Mysigt, å väldigt uppskattat av tjejen! Dock, kan jag inte bada särskilt länge då jag e en fryslort o vill ha varmare o varmare...

Idag har det blivit promenader, lekdate o god middag. Startade dagen med en promenad ner till affären, jag & Liten. På hemvägen hämtade jag mina utskrifter som snällaste D fixat till mig. Tusen tack!
Pysslade lite hemma bl.a. med Litens rum, åt lunch o tvättade. På em blev det sedan en längre promenad som slutade med en liten lekdate, längre upp på gatan ;)

Nu ska jag nog ta o mysa med Sunshine innan det blir sängen för henne... å kanske mig me, då jag varit uppe sen 05 med Liten som var helt täppt o hostade slem :(
Kram//i
P.S Får se om jag orkar återkomma lite senare..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar