lördag 20 november 2010

Lördag

Nu på morgonen tog pappa E med sig Sunshine till simhallen... behöver jag säga att hon sken som en sol!?! Å hela morgonen har det bara varit pappa som gällt! Sitta bredvid på frukosten, borta tänderna, klä på osv. En pappa&dotter-grej, då 2 andra pappor o döttrar oxå skulle dit :)
Utebad fr i somras ♥ mina fina ♥
Själv har jag & Liten varit ute o skottat snö... Liten somnade dock redan innan vagnen rullat ner från trappen ;) Skönt att komma ut o "jobba" lite då jag vaknade med huvudvärk i morse :(

Snart bär det av till mamma/mormor :) E ska hjälpa pappa att sätta in en ny vedpanna.
Kram//i
P.S Har så mkt jag vill blogga om men tiden räcker som inte till, så när jag hinner kan det bli fler inlägg efter varandra... så ni inte undrar vad jag håller på med ;)
Trevlig lördag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar