lördag 6 november 2010

Alla Helgona

Nästan hela dagen har tillbringats hemma hos min mor & far, då E jobbat o liten e sjuk så ville jag inte vara själv ;) Eddie har fortfarande feber, tok-täppt i näsan o slemhosta :( Å vill helst bara vara i mammas famn...

Nu på em har vi iaf fixat lite här hemma =) Tavellisterna har kommit upp i v-rummet. Nu vet jag dock inte om jag ska ha foton på barnen där oxå, lr om jag struntar i det... får testa imorn o se hur det ser ut.
Hand- & fotavtryck på mina 2 älskade
Hemma hos mamma fixade jag till krokarna till hallen oxå, så nu sitter de uppe oxå =) Blev bra, då det fick plats en hel del fler jackor & byxor...
Fler krokar på spaljen
Nu sitter jag & E i soffan, e nog rätt trötta båda 2, fastän kl inte ens är 20 ännu! Men håller nog mig vaken en stund till för nu blir det pop corn här :D
Kram//i
P.S Jag & Sunshine har tänt 2 lycktor o ställt på trappen till minnet av dem som finns "där uppe" o ser ner på oss ♥
Finaste kissen ♥ vi saknar dig! ♥ Zickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar