fredag 12 november 2010

Första vita Fredagen ♥

Sitter här i mörkret.... med en son som inte vill sova! Kan det bero på att han somnade redan vid 17 igår :/ ?

Måste bara visa er vad min sambo kom hem med igår ♥ En sååå himla gosig o mjuk filt som jag kikat på :) till Liten, såklart! Mjuk fleece på framsidan o gosigt "lurv" på insidan.
Färg: beige & brun, passar vagnen kanonBra!
Jag skulle gärna ha en lika i stor variant att mysa i på kvällarna ♥
Från "Just born"












Å min älskade mamma kom i onsdags med lite fler "dregglisar" till lillPrinsen ;) De går åt som bara den, här hemma. Dessa 4 kommer fr Name It o med sig hem fick hon en hel kasse med "bra-att-ha/prova-på"saker :) Tusen tack mamma & Name It!
Bl.a mellanmål (sempers), nappar (Bambino)
våtservetter (Natusan) m.m.

Nu blir det bebisGos
Kram//i

4 kommentarer:

  1. Vad syftar rubriken till egentligen?? ;-) Kan tolkas lite olika!

    Jättemysig filt! Håller med, en sån vill jag också mysa med!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Cilla: Jag tycker nog med att man kan tolka lite olika. Vi får hoppas att Ida haft många "vita fredagar" det senaste året! ;-)

    SvaraRadera
  3. Haha, jag kan inte annat än skratta :D Söta ni e ;)
    Ja, ni får tolka som ni vill... jag på mitt sätt.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det finns sådana filtar till vuxna på chilli i uppsala!
    velour på utsidan och ludd på insidan, såååå underbara!
    Finns i massa färger och mönster!

    Dom måste du kolla in, kommer älska dom om du gillade filten bu blogga om :)

    SvaraRadera