onsdag 1 september 2010

Vinteroverall

Har suttit o kikat runt på vinteroveraller till barnen... det lutar åt Didrikson :) Sunshine har jacka + byxor från förra året som var kanonbra! Sen fick de ju "bäst i test" i Vi Föräldrar.

Denna overall funderar jag på till Eddie... smart med dragkedja hela vägen.













Får se hur det blir... tips på bra overaller till framförallt Eddie, typ stl 74 är välkommet :)
Hade en MikkLine till Sunshine som var super, men tyvärr ljungfärgad ;) Då vi är mkt i fjällen behövs en "riktig" overall, inte enbart fleece, som fungerar "här nere".

Snart får vi besök av J, L & deras lille L :)
Kram//i

5 kommentarer:

  1. Då röstar jag också för Didriksson! Älskar deras kvalité och priser.. sen är dom snygga också! KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja Jolie kan ha sitt set från D även i år, grymt bra tycker jag och hon håller värmen. Den där var supertuff!

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Vill du kan jag köpa den där imorgon? Kram

    SvaraRadera
  4. den där overallen är jättefin finns på thuns jag stod och klämde på den till noah den va bra pris på den med har jag för mig.. / kristin

    SvaraRadera
  5. du kan ju färga hennes gamla overall :)Lägg i tvättmaskinen med en "färgningslapp" bara. typ svart eller blå brukar täcka bra!

    bara ett tips om du vill använda den igen..men köpa ny är ju också kul såklart ;)

    SvaraRadera