torsdag 23 september 2010

5 veckor ♥

♥ mammas fina på rallytävling ♥
(Liten 1 mån, 19/9)
Idag blir min plutt hela 5 veckor ♥ Vi har varit upp på Babycaféet för lite vägning, "mammaprat" o fika, alltid så trevligt + att vi fick sällskap av C o lille N på hemvägen :)

Vikt: 5040 gram
Längd: 57 cm

Sunshine 5 veckor
vikt: 4560 g
längd: 55,5 cm
Lite skojigt att se hur de skiljer sig ;) Lillebror verkar vara en lång kille iaf :)

Snart kommer min lilla tjej hem, moster L hämtar idag, å sen blir det en vända till Uppsala när E kommer hem. Pax för ett besök på h&m ;)
Kram//i

2 kommentarer:

  1. Nu börjar han verkligen bli lik Saga men också mamma sin ser jag :-)

    Hoppas du hittar något fint på H&M, de har fått in massa skoj nu tycker jag :-)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hallådär! Du har en award att hämta hos mig :-)
    Kram

    SvaraRadera