lördag 4 september 2010

Fullt upp

Dagen har verkligen gått i ett rasande tempo. I morse efter frukosten tyckte E att vi skulle iväg o köra hem lite ved... så vi åkte iväg till mor & far, å E började lasta ved i kärran. Jag, Sunshine o lilla E passade på att vara ute o strosa omkring :)

Vid 14 tog jag o Eddie bilen hem. Böt om o fixade iordning mig o liten... för det var middag med "delar av" jobbet :) Mysigt att komma iväg, äta god mat o bara vara. Eddie sov hela middagen o fick sig lite mat innan hemfärden... somnade sedan om igen o sover ännu.

Nu e vi iaf hemma igen o jag känner mig trött... så det blir nog tidigt i säng ikväll. Imorn hoppas jag på en hemmadag :)
Kram//i
P.S får nog hjälpa till att stapla lite ved imorn... någon mer som e sugen?

1 kommentar:

  1. Hej!
    Ja, visst vart det bra med diskmaskinen? Ni får komma imorgon och se den irl ;-) Vi har också haft fullt upp hela dagen så det är lugnt. Men vi hörs imorgon.
    Trevlig kväll!

    KrAm

    SvaraRadera