torsdag 30 september 2010

Låång dag

Idag har jag varit in för återbesök hos neurologen o fått röntgensvaret av mitt huvud... allt såg bra ut så nu e jag friskförklarad :D Så himla lättad, då jag i tisdags fick en remiss till ny röntgen i Enköping - trodde naturligtvis det värsta, eftersom jag inte fått svaret från den första undersökningen = bröt ihop en stund ;) Men det hade blivit fel, fick jag veta idag... så himla skönt (men riktigt dåligt att skicka ut en felaktig kallelse)!

Jag, E o Eddie passade på att handla lite efter läkarbesöket, Sunshine fick stanna hemma med mormor. Vi hittade de vi skulle, nästan ;) jeans & skor till Sunshine, body´s till Eddie, present till Sis, blöjor m.m. Härligt att kunna gå runt i lugn o ro å kika, då Eddie sov hela tiden :) tyvärr hittade jag inget till mig själv... som vanligt ;)

På hemvägen stannade vi hos mamma för att fira Sis som fyller 24 idag - Grattis! Så vi är nyss hemkomna därifrån, båda barnen somnade i bilen o sover nu i sina sängar ♥ Å jag ska nog släcka lampan tidigt å sova, jag me´! Eddie har skrikigt en hel del hemma hos mamma nu på em/kvällningen så känner mig lite matt efter att ha vankat omkring med honom ♥ Det var lika igår em/kväll... men somnar till slut, som alltid efter att ha skrikigt, på pappa E´s arm ♥

Imorn e de fredag :) Vi blir hemma o tar det nog lugnt, måste bl.a. försöka tvätta lite. Men har vi tur så kan det bli lite fredagsmys med C & grabbarna på caféet ;) mums mums...
Kram//i

1 kommentar:

  1. Vad skönt att allt är bra nu!!!
    Njut av fredagen, vi ska ta oss en tur till "city" dvs. Gimo :-)och leka på ÖF!

    Kram på er!
    Åsa, lilleman och brallisen!

    SvaraRadera