onsdag 15 september 2010

Gardin-projekt har startat

Idag har jag påbörjat höstens gardin-projekt ;) Typ byta överallt, men först så måste de nya sys till v-rummet. Började bra... men slutade mindre bra så jag har fått tänka om lite, men imorn ska de nog bli färdigt o sättas upp :) Å förhoppningsvis kommer de andra gardinerna den 25:e.
Symaskinen står redo...
Ska försöka hinna börja byta gardiner i övriga huset imorn me... Vill byta överallt utom i Eddies rum, tror jag ;) Det jobbiga e dock fönstertvätten... e inte så bra på det :( men kanske hinner jag ett rum iaf. Alltid något :)
Mitt köksbord idag
Nu blir det duschen... sen sängen, e trött redan. Eddie har gråtit o gråtit nu på kvällningen, tyckte riktigt synd om honom ett tag :( Inget hjälpte... men nu sover han iaf gott i sin vagn sen 1½ timme ♥ Man känner sig så hjälplös när de gråter hysteriskt... ♥♥♥
Kram//i
P.S Imorn ska jag kika in en grej till ett hall-projekt: en ny klädhängare till barnen

2 kommentarer:

  1. fönster tvätt är aldrig kul, men jag har gjort så att jag lejer bort den så skönt / Emma

    SvaraRadera
  2. Brukar jag oxå göra... mamma e bra där ;) Men nu vill jag ändå ta insidan när jag byter gardiner, så då lär jag ju få göra det själv. Men det ska nog gå bra.
    Allt bra med er annars?

    SvaraRadera