torsdag 16 september 2010

InneFix

Idag har vi hållt oss undan regnet o bara varit inne... å jag har fått sååå mkt gjort fast Sunshine fick stanna hemma idag. Så nu sitter gardinerna upp o fönstren är tvättade + att jag hunnit städa av hela huset oxå :D
Visar er bara det lilla fönstret i v-rummet, då jag fortf inväntar de mönstrade gardinerna fr Jotex.
Fick konstruera om lite mot vad jag tänkt...
fick bli med "ringar"
När jag städar i Sunshines rum ställer jag upp allt från golvet i hennes säng... idag var hon snabb på att hjälpa till o se hur det slutade:
Städning alá Sunshine
ALLA grejer i sängen... hyllan var tömd, alla bestick o div köksprylar låg i sängen osv. Gissa vem som fick städa upp alla sakerna som "åkt båt" (Sunshine påstod att de var de sakerna gjorde, gullungen min).
Nu e det iaf fint o rent i alla rummen, så skönt inför helgen.

Nu inväntar vi pappa E... Ikväll blir det föräldramöte.
Kram//i

1 kommentar:

  1. Hahaha, gullungen då! Skönt att du fick så mycket gjort. Gardinerna ser fina ut.

    Kramar

    SvaraRadera