tisdag 21 december 2010

Tisdag

Natten var inte den bästa då Liten fick feber :( Så vi vaknade alldeles för tidigt med feber & jag med mjölkstockning :( Men men...

Tog oss till gammelmormor&morfar efter lunch för att klä julgranen. Jag o mina syskon gjorde det som barn å nu har Sunshine tagit vid :) Myys!
Min fina morfar & Sunshine
Nu på kvällningen har vi haft besök av bästaste C & D med barn :) Bjöd på glögg & pepparkakor. Liten fick en såå fin tavla av dem i doppresent, måste visa er den när den kommit upp på väggen. Tack! Å tack för den fina julblomman.

Liten har haft en jobbig kväll :( Har inte kunnat somna in ordentligt... dumma spruta! Så efter att ha lindat in honom i hans täcke o haft honom nära nära så lyckades det iaf, nu sover han här bredvid mig på soffan. Lilla älsklingen!
Mys Pys
Nu blir det morden i Sandhamn.
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar