måndag 6 december 2010

BarnAfro-dans

Nyligen hemkomna från BarnAfro´n :)

Sunshine var lite blyg till en början så jag satt med i ringen först. Men ribbstolarna lockade föör mkt så lite spring o klättrande blev roligare ett tag... Sunshine är ju van att ha gympa i lokalen o då klättras, hoppas o springs de en hel del.
En glad tjej :D
Men mot slutat hängde hon iaf på o var såå duktig. Himla skoj att titta på alla små, få till rörelserna samtidigt som man måste ha koll på vad "fröken" sa & gjorde ;) Men duktiga var de iaf!
De här e oxå skoj!
Nu blir det lite mys i soffan innan det e dax för min prinsessa att sova å sen lite film för mamman & pappan ;)
Kram//i
P.S Vem glömde plånboken då..? Jo, jag - pinsamt nog :/ tur att det löste sig iaf... tack A!

2 kommentarer:

  1. Nu har jag hittat hit! Kul! Mig hittar du på systerstorochlillebror.blogspot.com

    Visst är det lite sjukligt att alla har en blogg nu för tiden? :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med afrodans! Hoppas det finns intresse så det blir mer i vår.

    Japp, du gissar rätt! Du är så välkommen på fika imorgon :-) Tänkte nog gå på babycafé på fm dock. Du då?

    Kram

    SvaraRadera