lördag 4 december 2010

Seeg

Småkrassliga..? Varken E lr jag känner oss 100, så Sunshine åkte med Moster när hon kom förbi en sväng :)

Idag har Liten fått sitta i sin stol för 1:a gången :) Å det gick faktiskt bra! Jag som, för 2 veckor sen, trodde att han inte kommer kunna sitta i stol till jul... men där fick jag ;)
Min fina kille (med lite kräk på hakan ;)
Igår hade vi lekbesök av finna J o hennes söta barn :) Eddie fick superfina presenter, TACK, å snutten har han redan invigt o "godkänt".
Body & snuttefilt fr. MyKidoo
med ÖGON
Hade inte så mycket för oss på em, E kom hem tidigare från jobbet o kände sig hängig. Tog senare en tur till mina föräldrar o kikade in tapeterna, som nu kommit upp å fick oss potatisgratäng & rostbiff :) Min mamma e bäst!

Min pappa o E var iväg o hämtade hem ekskivan till bardisken oxå. Kommer bli såå bra! Sunshine ville såklart provsitta vid det "höga" bordet.
"Barhäng" ;)
Nu ligger jag, E & Liten i soffan... å hoppas på att vi inte blir sämre (Liten e frisk - jollrar förfullt med pappa E).
Kram//i

1 kommentar:

  1. Så stor han såg ut på en gång i stolen :-)

    Hoppas ni inte blir sjuka. Krya på er-kram

    SvaraRadera