onsdag 1 december 2010

1:a DECEMBER

Just nu... den enda tomten som finns framme ;)
Sitter vid köksbordet o äter frukost med Liten i babysittern på bordet (jag vet, att det kan va farligt).
Idag är det 1:a december o Sunshine har lääängtat efter att få öppna en lucka i sin chokladkalender. Idag e det dax! Förra året gjorde jag en egen med små paket, men i fick det bli en köptas från Play Mobil. Så det blir nog det första hon gör när hon vaknat ;)

Idag, medan Sunshine är hos dagmamman, tror jag det får flytta upp några till tomtar till oss :D Har ju bara en uppe nu, i köksfönstret.

Ni som har gran inne, när tar ni fram o klär den?
Kram//i

1 kommentar:

  1. När jag bodde hemma var det alltid kvällen innan julafton som granen fick komma in och bli klädd.
    Men nu när jag är stor nog att få göra som jag vill =) så har nog granen fått komma in ett par dagar innan jul. Särskilt om vi åker iväg några dagar över jul. Vill ju hinna se den och njuta av en vacker gran så mycket så möjligt!!

    SvaraRadera