onsdag 8 december 2010

Lill-Lördag

Idag är det vardag igen... E är frisk å åkte till jobbet i morse.
Jag o Sunshine gick upp efter 7.30 medan Liten sov till 8.15. Lyx!

Dagen har gått i full fart! Först tog vi oss ut i friska luften för en promenad till dagmamman. Därefter fortsatte jag o Liten till mitt jobb för att hälsa på lite innan det blev julgodisbak hos C & barnen :)
Sunshine blev sedan "avlämnad" där, när dagmammorna passerade. Så snällt! Vi bakade vårt godis, som C pratat om läänge ska vara så gott!
Ingredienser: smält choklad, jordnötter, mashmallow, dumle, daim, marianne - Allt röres ihop o breds ut i en långpanna där det sen får stå kallt o stelna (skär sedan i bitar).
Å jag lovar... det var supersmarrigt! Ska definitivt göra hemma själv innan jul :) å man kan ju faktiskt ha i lite av varje - det man gillar, helt enkelt ;)

Nu leker Sunshine på sitt rum, Eddie sover o jag känner mig trött så jag har landat i fåtöljen :)

Ni har väl RÖSTAT!?! :D (Klicka nedan)
Nu ska jag ta mig en stödvila ;)
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar