måndag 6 december 2010

Måndag

Idag mår jag, tack & lov, lite bättre. Fortfarande lite matt + att jag blivit snorig :( men orkar iaf vara uppe o pyssla lite ;)
E är däremot hemma från jobbet... e väldigt förkyld & feber :(
Men jag har varit ganska så effektiv nu på fm :D tvättat (ett måste då Liten endast hade 1 långärmad body ren), fixat med lite tavlor + kort samt städat ur 3 köksskåp o tömt städskåpet (ni ska få se vad som kommer att hända med det lite senare i veckan ;) Samt roat min lilla älskling...
Min lilla kille ♥
Ikväll blir det barnAfro-dans för Sunshine (& mig). De har en prova-på-kväll för barnen (& vuxna senare, tror jag). Ska bli skoj att få komma iväg o göra något bara hon å jag ♥
Hade ju tidigare tänkt att vi skulle gympa under hösten, men med Litens kolik så får det bli till våren :)

Nej, nu måste jag hämta hem vår prinsessa ♥, som är hos dagmamman.
Kram//i
P.S Hoppas på att hinna skriva en måndagsLista lite senare oxå...

2 kommentarer:

  1. Åh afrodans med Jolie skulle jag vilja testa. Tyvärr är jag inte tillräckligt pigg för det idag tror jag. Var är det nånstans?

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Engla!
    Det är prova på på Hammarskolan... antar att de kommer köra igång till våren om det finns intresse :)
    Kram å hoppas du känner dig piggare snart

    SvaraRadera