torsdag 16 december 2010

Kul Tidsfördriv...

Jag "hänger på" - en skojig utmaning som jag hittade Jennyn!

1. Hur gammal är du om fem år?
32 år (fy... ;)
2. Vem var den sista du träffade? Min dotter Sunshine.
3. Hur lång är du? 163 centimeter.
4. Vilken var den senaste film du sett? Minns inte namnet.
5. Vem ringde du senast? Min E.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till en vän - typ, hör av mig imorn.
7. Vad är dagens planer? Titta klart på Robinson o sen lite mys i soffan.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Båda.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos.
10. När såg du senast din mamma? För 1½ timme sen.
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna.
12. När vaknade du idag? 05.50
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej, inte vad jag minns.
14. Vilken är din favoritplats? Vårt hus & stugan i fjällen.
15. Vilken plats föredrar du minst?
Trånga hissar :(
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj, här i huset tillsammans med min älskade familj.
17. Vad skrämde dig som barn? Ensamhet :(
18. Vem fick dig att skratta senast? Min Sunshine, när vi skulle ta på pyjamasen.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, antar det - har inga.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda, just nu bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast med ;)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 st tror jag de är.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett - Uppland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Kan nog ha hänt ja ;)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota :)
26. Är du social? Ja.
27. Vilken är din favoritglass? Snickersglass!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa med familjen å nytt badrum :)
29. Tycker du om kinamat? Mums!
30. Tycker du om kaffe? Ja, men dricker inte nu när jag ammar :(
31. Vad dricker du till frukost? Te lr varmt vatten.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, båda.
33. Kan du spela poker? Ja, fast gör det inte särskilt ofta.
34. Tycker du om att mysa? Ja, såklart!
35. Är du en beroendemänniska? Nja, räknas pop corn ;)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja.
37. Vill du ha barn?
Ja, mina 2 älsklingar.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, aldrig.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, om de e varmt :)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, inredning o resor.
42. Äger du dyra smycken? Nja, det beror på vad man menar med dyra.!?
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Nötter & vatten, så gott!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min Sunshine :D
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på knogen från ett "tokigt" straff-spel i grundskolan.
47. Vad har du för ringsignal? Shakira Shakira....
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja
49. Flirtar du mycket? Nej, det tror jag inte.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I soffan hemma.
51. Kan du byta olja på bilen? Ja, kanske men har aldrig behövt då E är "gammal" bilmek.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, faktiskt inte.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Minns inte.
54. Läser du dagstidningen? Ja ibland, UNT.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja, Vi Föräldrar.
56. Dansar du i bilen? Nej, försöker låta bli ;)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit, i bilen.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En "att göra"-lista inför dopet.
59. När var du i kyrkan senast?
Måste ha varit kusinens konfirmation i våras.


Jag skulle tycka det vore jätte kul att få läsa en likadan lista även hos dig - lämna en kommentar här nedan om du har gjort den!

3 kommentarer:

  1. Oj vilken lista! Låååång =)
    Lycka till på dopen på söndag. Hoppas att han inte bajsar ner klänningen som både Elliot och Melker lyckades göra. ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhh va kul att få läsa din lista vännen o lära känna dig lite bättre :-)

    Kramar i massor <3

    SvaraRadera