måndag 20 december 2010

Spruta

Dagen har gått i ett rasande tempo :( Startade med en lugn morgon, skönt då jag inte sov någ´e vidare. Liten har velat vara nära, nära hela natten.
Sunshine & jag slog in lite julklappar :) Sedan blev det dax för Liten att få sin 3-mån vaccination + vikt & längd. Å han skrek inte alls som jag väntat mig att han skulle göra :)
Efter bvc-besöket tog vi oss hem till mamma B. Där väntade lek, bus, lunch, fika & en massa prat :) Så mysigt att träffas ett par mammor & barn ♥
Väl hemma igen så blev det dax att förbereda middag & göra eld... Middagen fick bestå av rester från igår :) mums!
E tog med sig Sunshine å handlade lite. Sedan satte de igång med att göra pepparkakshus :) Själva "limandet" fick E stå för, då vi inte hittade limpistolen :/
Smälter socker...
Liten låg nöjd på golvet medan vi grejade o hade oss :)
Snackar med sig själv...
Sunshine hade typ ätit upp hälften av dekorationen då det äntligen blev dax att dekorera ♥ Hon fick hålla på alldeles själv å tyckte det va så skoj :D
Å noggrann var hon ♥
Jag passade på att fixa ihop lite julgodis... snart klarar vi oss nog i jul ;)
Ris & choklad = enkelt
Väl hemma igår, efter att Liten sovit en lång stund o ätit var han sitt vanliga glada jag igen :D
Mina 2 älskade killar ♥ älskar er!
Liten har dock varit lite gnällig nu innan han somnade... antar att det är sprutorna :( men nu sover han iaf skönt o Sunshine likaså! Jag ska snart fixa lite gott att tugga på framför "Morden i Sandhamn" på tv4.
Kram//i
P.S Fler som känner att det är mkt att hinna med innan julafton... vet inte riktigt hur jag ska hinna, utan att stressa, för det tänker jag inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar