lördag 25 december 2010

♥ GOD JUL ♥

Jag hoppas Ni alla har en fin jul tillsammans med era nära & kära ♥ Eftersom jag inte önskat er en RIKTIGT GOD JUL tidigare så gör jag det nu :)

GOD JUL

Vi firade julafton här hemma hos oss tillsammans med min familj, E´s mamma & på kvällningen kom även min mormor & morfar över på lite gröt =) Så mysigt med alla samlade, god mat & godis samt TOMTEN som kom med klappar ♥ TACK
♥ Familjen ♥
Dessvärre började julen inte på bästa sätt för mig... vi tog en julpizza i torsdags kväll :( det skulle jag inte gjort! Tror jag blev matförgiftad... så har inte ätit så värst mkt julmat, men det lilla jag petat i mig har varit smaskens iaf :) Känner mig mest matt & trött men annars e jag rätt ok idag :)

Idag har vi slappat mest. Tog oss iväg på lite pulkaåkning nu på em å snart blir det mer julmat tillsammans med mina älskade syskon ♥

Nu är det dax att tända lite ljus.
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar