söndag 31 oktober 2010

Bilder fr helgen

Tänk att få starta dagen tillsammans med en såhär glad liten kille ♥
Min bebis ♥
Liten har blivit så stor o "är så med", å så ler/skrattar han mest hela tiden ♥

Igår var E borta på rallytävling hela dagen (de kom på 3:e plats, brorsan körde) så vi hade lite lekbesök :)
Här leks det frisör... (jag stod o fixade håret på Sis ;)
Sunshine & kompis H
Liten fick provsitta framåtvänd i bärselet igår. Han gillade det skarpt =) Bär oftast honom framåt i famnen hemma, så då kan han ju lika gärna sitta framåt i bärselet oxå, fastän han kanske egentligen är lite liten för det.
En nöjd kille,
å en mamma som får lite gjort
Idag var vi hem till min mor&far en snabbis, å såhär ser de just nu ut hemma hos dem :/ Kaos i ordnade former lr..? För er som missat, så håller de och rustar ;) de ska sätta in nytt kök samt ändra planlösning i kök/hall/v-rum samt nytt badrum med bastu =) Kommer bli himla bra när allt e klart, tror jag!
Inte skulle jag vilja byta iaf,
kanske när allt e klart ;)
Helgen har gått alldeles för fort! Men nu ser vi fram emot en ny vecka med lite skojigheter =)
Kram//i

1 kommentar:

  1. Men vilket projekt de håller på med :-) Nej, inte avis på det, men när det är färdigt vill man nog ha det!

    Kram

    SvaraRadera