måndag 11 oktober 2010

Suck

... känner mig helt slut efter att ha nattat 2 superledsna barn :( en skrikande bebis som inte riktigt kunde slappna av, å en Sunshine som vill vara nära innan hon somnar :( Svårt att ha henne nära när lillebror skriker o vill bli omkringburen... man räcker helt enkelt inte till - ångest! JA, så in åt helvete... Slutat iaf med att jag la liten i vagnen o han somnade på typ 10 sek... samtidigt slocknar Sunshine i soffan, upptäcker jag när jag kommer in i v-rummet igen.
Ibland blir det inte riktigt som man vill, men det brukar lösa sig tillslut :) Nu känner jag mig helt färdig o lite illa till mods, tur att de inte vill sova samtidigt varje kväll å E inte är borta alltför ofta på kvällarna, så man kan ge Sunshine den närhet hon (o jag) vill ha ;) Nu ska jag poppa lite pop corn o mysa ner mig i soffan. Tvätten får E fixa efter att ha kommit in från det "berömda" garaget.

Imorn åker vi nog till mamsen på fm, på em blir det nog en vända till lekparken om det blir lika fint väder som idag =) hoppas! Skulle egentligen ha varit iväg till Gävle med E´s bil för besiktning, men hade ingen som helst lust att åka 10 mil med 2 barn SJÄLV, så hittade en ny tid i Uppsala denna vecka ist. Pust!
Kram//i

2 kommentarer:

  1. Usch, jag förstår din ångest. Det känns aldrig kul när man inte räcker till... vi har haft samma problem med nattningen vissa kvällar. Ha det bra så får vi ses snart igen. Kramar

    SvaraRadera
  2. Karlar och garaget, va är de mä de egentligen!? Min spenderar oxå kvällarna där ute medans jag nattar barnen.. Hmm...

    SvaraRadera