måndag 18 oktober 2010

Måndagen

Idag har vi ju varit hemma då Sunshine vaknade med feber :( fick alvedon men har sen då (ca 6.30) varit pigg o feberfri =) Yes, tänkte jag hon e nog frisk... badade med Lillebror efter middagen o efter påklädning av liten hittade jag henne sittandes ihopkrypen i badrocken i soffan - sovandes! Å kl var inte mer än 17.15. Tror inte hon e så piggelin iaf :( min älskade lilla tjej ♥
Nu VILL vi bli FRISKA!

Jag har iaf fått en hel del gjort idag =) Bl.a. städat i "kontors"hörnan, varit o vägt liten m.m.
Dessvärre hade Liten inte gått upp något alls på 2 veckor :( pga av att han varit sjuk, det var som jag trodde, då han ätit väldigt sällan. Så nu e det till att äta upp sig igen, å så blir det vägning igen på tors lr mån =) Som tur var hade han iaf blivit 1 cm länge ;)!

Nu blir det duschen å sen soffan o mys med stora E ♥
Kram//i

1 kommentar:

  1. Typiskt... Liam är ledig imorgon :-( Men torsdag är det tänkt att vi ska upp. Måste också väga Neo. Var en dryg månad sen sist. Hoppas han är 7-kilosklumpen nu ;-)

    Trevlig kväll! Kram

    SvaraRadera