tisdag 19 oktober 2010

Tisdag

Vaknade idag o upptäcker att det runnit vätska ur Sunshines öra... :( får en tid hos läkarn, som inte tycker trumhinnan ser så röd ut, men troligen har det iaf värkt hål på den. Stackars min lilla tjej som hade såå ont i söndags kväll, men nu e iaf allt bra. Inte ont längre o ingen feber =)
Så nu e vi på banan igen o ska hålla oss friska länge... är inne på 3:e veckan nu ju ;)

Jag o Eddie var iväg en sväng på babyrytmiken idag =) Å han tycktes gilla det, stora ögon o en hel del smile :) Sötis!
En bild från helgens besök hos mamma/mormor
Idag visste jag inte alls vad vi skulle ha till middag... kylen ekade tom - hoho ;)
Så detta blev det iaf :
Couscous med ärter o grönsaksbuljong, stekt falukorv samt
morötter, tomat o gurka - helt ok

Så efter middagen tog vi oss iväg till Östhammar för lite inhandling av mat. Precis som sist blev jag såå besviken... tycker inte att jag får med mig någon mat hem när jag handlar där, men pengar går det åt :/ konstigt ;) Nästa "storhandling" får bli i Alunda!
Tyvärr hade Eddie lite magknip under handlingen, därav lite kolikskrik... stackars liten. Inte skoj när han krampar ihop, håller andan o blir kanonröd i ansiktet o därefter kommer skriket :( Men väl hemma igen blev han mkt lugnare i mammas famn ♥ å sover nu sött :)

Nu blir det tv. Imorn har vi inget speciellt inplanerat, så den som vill får gärna komma o få sig en fika ;)
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar