lördag 23 oktober 2010

I fredags

Jag o Eddie tillbringade fredag fm inne på Gränby centrum tillsammans med mamma C o lille N =) Himla trevligt + att jag hittade det jag var ute efter bl.a ascoola leggings & tröja till Eddie.
Till lunch åt vi wok på en Thai & Sushi-restaurang... himla gott!
LunchTime













Väl hemma igen var det dax att hämta hem min stora tjej :) å med oss fick vi kompis Meja =) Fikade med mellis allihop o tjejerna lekte en stund.
Myste med mellis efter dagmamman =)
Vi tjuvstartade även med fredagsmyset o lite film ;)
Mums mums
Kram//i

3 kommentarer:

  1. Galet av Cissi att bara lämna iväg nåns barn utan att prata med föräldrarna innan. Jusst den dagen passade det ju inge bra!

    Hoppas att ni haft en bra helg! kram.

    SvaraRadera
  2. Malin, riktigt så var det ju inte... jag pratade ju med P innan o Cissi stod bredvid :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Okej, Patrik missade visst den lilla detaljen! Men skönt att höra, en annan som är så överbeskyddande blev ju jätteorolig eftersom att man då inte var säker vem som fick ta med henne nästa gång :) Men då kan man va lugn igen! :)

    SvaraRadera