torsdag 7 oktober 2010

Regnig dag

I morse skulle vi ju iväg till lekparken... men jag hade missat att det börjat regna så ist tog vi oss hem till mamma C o grabbarna för lite lek o fika =)
Vid lunch skulle jag ju iväg till tandläkarn, å snälla C lät Sunshine stanna hos dem medan jag var bort. SuperTack C, så snällt! Å inte nog med det, så fick jag lite lunch när jag kom tillbaka oxå :)
Gick hur som helst bra hos tandläkarn = inga hål!

Har precis ätit lite fiskbullar, potatis o ärtor till middag. Innan tog jag o Sunshine en kort promenad för att Eddie skulle somna o det hela slutade med att Sunshine blev genomblöt... Det kom en bil o körde förbi o Sunshine stannade o stod stilla vid sidan, som hon brukar, men bilen höll inte åt sig utan körde precis bredvid henne o där var en vattenpöl... yes, helt duschad blev hon o väldigt rädd :/ grrrr... antingen får man väl hålla åt sig lr så sakta ner - helst både och eftersom det är ett litet barn som står där!!!
Här kommer min blivande fotovägg att ta plats
Nu ska jag tända lite ljus o mysa med familjen... borde kanske rulla in Eddie från altanen oxå.
Kram//i

1 kommentar:

  1. Ja dom är superhärliga! Köpte dom på Cubus, 299 för den största och 149 tror ja för den mindre.

    SvaraRadera