onsdag 20 oktober 2010

Newbody

Har ni handlat från NewBody? Det har jag o nu fått hem dem. Jag fullkomligt ÄLSKAR deras hipsters =) Har hur många som helst i svart & vitt, o e praktiskt taget de enda trosor jag använder... Å nu hade de kommit i färg oxå. Me like!
Sen är det ju ett + att stötta någon idrottsförening oxå, denna gång blev det IK Hinden.
Älskar...
Fina, å kul att nu kunna variera sig lite mer ;)
inte bara svart lr vit
Har redan invigt de mörkblå =) sköna, det vill jag lova! Har du inte provat - gör det!
Kram//i

2 kommentarer:

  1. Åhh...har de fått hipsters i färg nu...vill med ha det, det är ju de skönaste trosorna som finns!
    Tror minsann att Ekeby ska sälja här snart!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Håller helt med, dom är helt enkelt bäst. Äger nog bara sådanna trosor och strumpor. Det är ju en sån grym kvalitet på dom. Jag ska också beställa lite fler färgglada trosor:).

    SvaraRadera