söndag 24 oktober 2010

Avis..?

Nej, inte det minsta!
I helgen har vi haft fullt upp. Inledde fredagskvällen med middag hemma hos vänner till "min" familj =) Supertrevligt! E mådde dock inte så bra i lördags morse ;) Lördagen tillbringade vi hemma hos mina föräldrar... de ska bygga om o sätta in nytt kök samt badrum/relax/bastu. Så vi var där o började riva ut köket. Jag skulle absolut inte vilja byta med min mamma... att vara utan kök e ingen höjdare :/
Nu är vi igång...
Eddie hejar på i babysittern ♥
I lördags kväll var vi bjudna till C & D på middag & bio. Supergott va´det! Filmen var helt ok, Iron Man 2, 1:an va dock bättre - men så brukar det ju kunna vara ;) En mycket trevlig kväll iaf. Tack! Barnen somnade gott i sina vagnar ♥ å jag höll mig vaken hela filmen ;) gott betyg bara det! =D

Idag har jag, Sunshine & Eddie varit iväg till min moster ("tokmoster") med familj =) Fick god lunch o så fick jag mitt hår klippt - äntligen! Så himla skönt o det var en hel del som rök... så nu ska jag väl kunna borsta det igen ;)

Känner mig en aning sliten... somnat efter 12, 2 kvällar i rad nu o gått upp före 7 =) Så nu ska jag mysa ner mig i soffan med Sunshine o sen blir det nog tidigt i säng. E har jobbat hela dagen så han vill nog oxå i säng tidigt ♥
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar