onsdag 5 januari 2011

Ta chansen

Redan onsdag... shit va fort dagarna går!

Igår hade vi en superdag... 2 lekdater blev det till Sunshines stora lycka. Har längtat så efter sina kompisar. Så först kom mamma C hit med sina killar å sen dök pappa P upp med M. Tur att jag hade bakat kladdkaka så vi kunde fika lite ;) Supermysigt o så skoj att få träffas igen =) inte bara Sunshine som längtat ;)
På kvällningen kom min mamma & sis hit... de plockade o donade i källaren. Sis ska ju flytta! Japp, ca 22 mil härifrån :( tur att det inte är längre iaf. Så de höll på o packade o städade lite till mig i källaren samtidigt :) Mamma lovade då Sunshine att hon skulle hämta henne idag på morgonen så i morse kom mormor o de åkte iväg...

Jag & Liten visste inte riktigt vad vi skulle hitta på så vi satte oss i bilen o for in till Uppsala & "upp på stan" Vi besökte bl.a. en tygaffär... ni ska få se sen (delvis) vad det är för projekt på G :)

Nu ska jag ta o byta blöja på Liten. Han har sovit hela tiden, vaknade nyss här hemma.
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar