torsdag 13 januari 2011

Mellanlandar ;)

Jag & Sunshine sitter i köket, S äter lite godis hon fått när hon visat sin fina knutdräkt :)

Bjuder på en bild från i morse, då mina små troll busade i fåtöljen ♥
Älskade barn ♥
dock måste Sunshine göra grimarser på varje kort numera ;)
Vi har varit runt till några hus, Sunshine tyckte det var lite läskigt? i början, men vill sen knacka på hos alla, men vi tog bara de vi kände ;)
Så här är hon min lilla TINGELING
Sunshine önskade själv att vara Tingeling,
så det var bara för mig att sy...












Orginalet...

Om någon timme blir det en tidig middag o sen beger vi oss ner till torget där de har barnens Knut, med dans kring granen, godis till alla utklädda o pris till de bästa :) Därefter blir det lite mellanlandning hos min mormor & morfar, sen "upp i gatan" å kika på alla andra stora knutgubbarna.

Vill du veta mer om Knutmasso, kika in HÄR!
Där finns jag med på en hel del bilder, utklädd såklart ;) å så har vi vunnit pris några år oxå!

Kram//i

2 kommentarer: