måndag 10 januari 2011

Måndag

Dagen har bjudit på lekdate :) det hela slutade med 3 mammor & 6 barn... high life! Men alltid så skojigt =)
2 sötisar på golvet
Å vet ni!?! Liten har idag vänt från rygg till mage, hela 2 gånger o sista gången vände han tillbaka till rygg igen =) Min duktiga kille ;) ! Om jag inte minns helt fel vände sig Sunshine mkt senare... fr mage till rygg först vid 4 mån, å rygg till mage långt senare :/ men så gillade hon inte alls att ligga på mage heller ;)
Liten pussas med "lill-Thea"
Efter lek. lunch, bus & fika varvade vi ner vid Lego´t, jag & Sunshine. Helt klart hennes favvo-julklapp, legohuset med tillhörande grejer (badkar, stolar, sängar, barnvagn m.m.)
Min älskade lilla tjej
Nu ska det intas lite kladdkake-muffins framför tv´n tillsammans med min älskling.
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar