fredag 28 januari 2011

FREDAG ♥

Inte världens bästa start på en annars härlig fredag...
Kl 5 imorse vaknade jag av att jag kände mig yr, reste mig o men höll på att svimma & fick kallsvettningar, så det var bara att lägga sig ner igen ;) Panik! Vad är det som händer nu då???

Så denna morgon blev väldigt lugn :) min älskade mamma kom o "tog hand om" mig & barnen ♥ Tog sedan en dusch runt 10 o har efter det känt mig bättre :) men har börjat snorat...
Så antagligen beror yrseln på en förkylning i kroppen, då mitt balansorgan i höger öra redan e skadat så är den känsligare mot infektioner :(

Igår hade vi iaf en skojig dag hemma hos C o grabbarna :) Fick mig en supersmarrig kaffe latte, efter god lunch.
På em åkte hela familjen till Uppsala, så nu har vi införskaffat en babyvakt. Har inte hunnit prova den ännu. Sunshine ville in på leksaksaffären, å där hade de utförsäljning så vi handlade en hel del leksaker... för väldigt lite pengar bl.a Little People & Barbie.
Skojigt att få sitta upp när vi e ute :D
Var ute o lekte en stund i går em...
Underbara busa ♥













Nu sover Liten sen 1½ tim o Jag & Sunshine ska mysa framför Toy Story en stund innan vi får lite lekbesök :)
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar