torsdag 20 januari 2011

Sjukling

Idag blev det korvstroganoff med champinjoner i, till det jasminris & grönsaker. Mums mums!

Liten har fått prova lite potatis & majs, samt aprikos-& päronpure till efterrätt. Efterrätten fick nog högra betyg ;) smaskens! Dock har han fortfarande feber... pendlar mellan 38.8 - 39.8 men men han är ganska så pigg mellan varven med alvedon :)
Mina fina, som haft hemmadag idag
Nu har iaf tomtegardinerna fått flytta in i garderoben igen... skönt! Men gillade inte riktigt de jag satte upp så vi får se när jag får chans att byta igen ;) Men en febrig Liten e det inte lätt att få något gjort... vill helst bara vara i knät.
Så allt jag hade planerat idag, typ städa, får jag ta imorn... om Liten e lite piggare?!?

Ikväll MÅSTE jag dock få tid till att sitta ner o pyssla lite :) Vi ska ju iväg på bästaste M´s dop i helgen.
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar